Sommarlördag

Idag har vi varit och hoppat i hoppborgar. Vi köpte godis och åkte hem till barnens farmor och mös i solskenet och grillade massa god mat ! På väg till farmor frågade Elsa mig " Elin, är det väll idi fest i malin ikväll" Ursäkta? Var min fråga. " MEN VÄLLIDIFESTIMALIN!!!!" svarar Elsa. Och , då slog det mig. Jahaaaaa, Melodifestivalen. Så, vi kom hem här nu, stressade för att hinna till klockan åtta. Och då börjar skiten inte förrän klockan nio. Men vad himla bra att det inte börjar förrän klockan nio när man har en fyraåring och en sexåring som VERKLIGEN vill se det här. Men jag har lovat, såååå de får väl vara vakna till de stupar helt enkelt..

Kommentarer
Evelina

Och JAAAAAAG läser ju alltid din blogg med!! ;D

2012-05-28 @ 19:42:21
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0