Don’t dream your life, live your dream

Vi hämtade barnen igår. Idag fick de vara hemma med mig. Vi har varit ute i solen och plockat upp maskrosor från rabatterna och vägen. Jag har kommit på att jag måste köpa mig några krukor och lite jord och plantera om massa saker för snart kommer ingenting orka växa i våra fina rabatter för att det är så mycket skit som inte ska vara där. Jag tror att jag har fått färg också, det känns så. Och sen kom min fina fina karl hem och sa att jag såg lortig ut i ansiktet för jag var så brun. Tackelitack för den ! Nu har vi precis ätit och druckit kaffe och ska ut i solen igen. Gäller att passa på !  Den här fina bilden har Andreas tagit, det är baksidan av vårat hus en kväll för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0