det här med att bo långt borta

- Jag kan inte gå hem till mamma och äta mat när jag behöver "mamma energi."
- Jag kan inte sitta hemma hos syrran en kväll och snacka skit och sen gå hem och sova.
- Jag kan inte gå en liten promenad på en kvart för att komma hem till fina killkompisen David.
- Jag kan inte åka och träffa mina småsyskon bara över dan.
- Jag kan inte bli arg och skrika och få vara "liten".
Men.
- Jag har alltid en fin man att kramas med.
- Jag har någon som förstår mig bara genom att titta på mig.
- Jag har två världsfina barn att pussas och kramas med när jag känner mig nere.
- Jag kan gå en promenad på två minuter och titta på hästar och kor.
- Jag har någon att somna och vakna med.

Kommentarer
Anonym

Tänkte gilla detta inlägg. Är man inne på Facebook lite för ofta då? xD

2012-05-08 @ 19:53:36
URL: http://bajskakan.blogg.se/
Elin

Haha, så brukar jag också råka göra :P

2012-05-10 @ 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0