Av alla mina vänner...

...var det ca 70 pers som skrev till mig på facebook, två som smsade och tre som ringde på min födelsedag.
En gammal vän till mig sa en gång (på dennes födelsedag) att "de som bara skriver på fb är så jävla opersonliga att man fan inte ens ska kalla dem för riktiga vänner".
Så om man ska tänka så känns det ju jävligt bra, har jag då, endast 5 äkta vänner eller?
Jag trodde att min telefon skulle ringa och bli smsad hela dagen, eftersom den blivit det alla andra år. Men inte i år. Och om det beror på att jag har flyttat, det vet jag inte.
Men om det är så, tycker jag att alla som har nåt emot att jag flyttat, nu efter att jag inte bott i stockholm på en månad, kan ta och stoppa upp sina jävla åsikter i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0