Evigt saknad. Alltid älskad. Aldrig glömd

När man åker tåg i 1,5 timme utan någonting att läsa, dåliga batterier på telefon och bara massa bra musik. Då kommer hjärnspökena på besök. Ofta med jobbiga tankar men ibland, då är dem på bra humör och då levererar de bra tankar. Mina spöken har hormonrubbningar. Imorse fick jag bra tankar och nu, efter en lång dag på jobbet tyckte de visst att det passade med lite jobbiga tankar. Och just idag handlade det om så mycket saker att huvudet blev kaos, jag höll på att somna och just inden sekunden började en ny låt. Ni vet, den där låten man inte riktigt klarar av att höra utan att bli ledsen. Jag har många låtar som det är så med. På något vis började jag tänka på hösten 2004. Den hösten jag helst aldrig vill tänka på. Men den hösten som ändrade mycket, för mycket. Älskade älskade du. Mina närmaste vet vem jag pratar om, så kan det förbli. Vi älskar dig, vi tänker på dig, vi saknar dig varje dag. Och vi glömmer dig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0