Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min

Utgång med Bea och Nea igår.
Började kvällen på Hellströms.
Fortsatte sedan vidare till "sommar".
Blev en djup diskussion om varför i helvete man har bajamajor på en krog.
Dock var vi självklart tvungna att testa hur illa det var.
Det var totalt kolsvart där inne så mobilen fick fungera som ficklampa.
När Nea pissade passade jag på att ta ett litet kort som bevis.
Och när vi hade knölat oss ur bajamajan hör vi en kille som är sjukt imponerad att vi fick plats två på samma bajamaja. Kände mig stolt.
Tack för en galen kväll med vår lilla "göteborgare" Bea, som gav mig lite snyggare magrutor inför strandsäsongen 2011.
Puss på er underbara flickor , det här gör vi om.
Snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0