I've found that special thing. I'm flying without wings

Efter 12 dagar tillsammans med någon, dygnet runt. Blir det väldigt konstigt när man är själv. Har haft känslan av att jag glömt någonting hela dagen. Jag har kollat omkring mig hela tiden och letar efter någonting utan att komma på vad det är. Tills jag kom på det, jag har ju inte den där handen med mig. Handen jag har hållt i vart jag än har gått de senaste 12 dagarna. Jag kom hem, och kände mig ensam till tusen. Jag hade ju ingen att ligga med på sängen och krama. Nu går jag runt och tänker på allt vi gjort. Allt vi ska göra. Jag planerar och fixar ocg jag älskar det. Jag älskar att ha någon som jag tycker om, som tycker om mig. Jag mår bra av att veta att jag är älskad. Det är en faschinerande känsla.
Jag är så jävla lycklig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0