den som väntar på nåt gott

Jag vaknade av att telefonen ringde imorse. Det var finaste som ringde och väckte mig. Helt okej att få prata med nån man gillar direkt man vaknar. Låg och pratade i typ en timme, sen blev det soffhäng och några samtal (som svarade på några frågetecken från igår) innan jag deckade på soffan. Vaknade 1,5 timme senare, och kröp typ in i sängen där jag sov lite mer än en timme igen.

Det var en bra utgång igår faktiskt, jag hade riktigt trevligt. Lite synd bara att jag inte tog ett enda kort. Men så kan det gå när man har lite batteri på telefon och är jävligt ofokuserad.
Men varför vaknar man alltid med konstiga skrapsår, blåmärken och ont i halva kroppen när man varit ute och festat ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0