tiondejanuaritvåtusenelva

Gud, jag höll på att sktiva tvåtusensju. Då är man fan trött.

Det var första dagen i skolan idag, en helt onödig dag. Hände typ ingenting. Vi satt mest och garvade så fort lärarna inte var i klassrummet. Men det var inte det jag ville berätta.

Utan igår när pappa, jag och lillebror var på bion var det en replik som löd typ såhär
" Jag vill inte mörda. Bara skada och lemlästa"

Min älskade lillebror som minns typ allt som sägs i en hel film säger när vi sitter i bilen och diskuterar filmen
" Jag vill inte mörda. Bara skada och lemslita"

Jag och pappa höll på att garva ihjäl oss. Lillebror kommer nog få höra det här länge.


bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0