nattbabbel

Jag hade panik igår. Janne hade också panik.
Vi sprang runt som idioter här hemma medan mamma och Jossan satt i soffan och kollade på.
Janne hade panik för att han inte visste vad han skulle ha på sig på dopet idag och jag hade panik för att jag inte hade en jävla aning om vad jag skulle ha på mig under kvällen när jag skulle ut med tjejerna.
Jag beslöt mig efter mycket om och men för att med höga klackar riskera att slå ihjäl mig och med en kort klänning kanske frysa ihjäl. Kände mig AS snygg när jag gick för jag hade ju (tillslut)  lyckats.

Dock kunde jag gått i mjukisar och college tröja hela natten som jag i panik skrek tidigare under kvällen när jag sprang runt som en yr höna. För vi var på ojojoj som plötligt blivit nattklubb under namnet XY (?), vi satt ute under infravärmen och sjöng (med en trubadur vi träffade) och när man inte kunde sitta ute efter klockan tolv drog vi till After.
Så jag hade min jacka på mig hela kvällen.

Men nästa gång. Då blir det nog mjukisarna.
Speciellt om det blir utgång snart för just nu hittar jag inte någonting i mitt rum.
Nån som vill städa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0