London, älskade fucking London

Det känns som att jag går på speed.
Jag skakar i hela kroppen och jag hoppar upp och ner på stolen.
London har den effekten på mig.
Mitt älskade London. Min shoppingstad !
Det började som en resa till Göteborg som blev ett "skämt" mellan mig och Josefine om att det var billigare att resa till London som sen trappades upp till verklighet med Julia. Sen komvi på att mitt pass inte är giltigt eftersom jag har bytt namn. Så nu blir det rally till polisen imorgon, en förhoppning om att mitt pass kommer innan fredag. Annars får vi helt enkelt åka nästa helg. 
Elin Nygård och Julia Keller i London.
Hur ska detta sluta?


bild: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0