grått grötigt och allmänt tråkigt.

" Jag vaknade i morse och såg att Gud ramlat med frukost tallriken. Och bara därför var han tvungen att äta gröt idag?
Grått, blött och klibbigt, överallt.

Tänkte bara säga att jag kryper i ide nu.
Kommer fram när snön går och lägger sig. "


(Skrev det inlägget 22 oktober.)
 
Är det konstigt att jag fortfarande tänker varje dag när jag vaknar " jaja, men snön smälter snart, det är ju bara oktober" ?

När ska jag inse att jag bor i Sverige och att det är snö, slask, grått och grötigt typ 6 månader om året ?
Jag gissar på att det kommer vara snö på vår studentskiva, den är i april. Första april.
Om det är snö då så lovar jag att det är nån som skämtar med oss.
Men varför inte, det är ju ändå 1 april.
Och just den dagen är ju allt ett skämt... (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0