lördag

Vi firade vårt älskade födelsedagsbarn Emelie igår. Vi gjorde en liten överraskning med tacos, marängtårta,(tårtjävlen vill inte vara med på bild men den finns på fb) chips med dipp och filmmys.

Dagen idag har spenderats på soffan. Har inte rört mig ur fläcken förrän för en timme sen när jag började göra mig iordning för att åka till jobbet. Innerst inne hoppas jag egentligen på en krogrunda, men icke. Jobba jobba. Kommer nog vara jävligt lugnt hursomhelst. Barnen sover nog så jag kan nog sitta där och kolla på tv ifred förhoppningsvis ;)

Dagens mest irriterande;
Min facebook app är sjukt dum i huvudet så jag får ta bort den och ladda ner den två gånger om dagen.
Mitt internet är cp segt och datorn skulle behöva rensas.
Tatueringen kliar utav bara helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0