London here we come

Väskorna står packade i hallen.

Måste upp till tre och flytta mitt nummer.

Lämna Iphonen hos syrran på jobbet.

Luncha med tjejerna.

Bussen från centralen ner till Skavsta går 14:00.

Flyger lyfter 18:15

Vi landar typ 20:00 i London.

Jag har inte fattat än tror jag.

Men så är det. Ikväll är jag i London. Jag och Julia. Ser framför mig hur vi står där med våra väskor i våra mjukisar och ser sjukt slitna ut och tittar oss omkring utan att fatta riktigt vart vi ska. Men det kommer gå bra, för vi slår ihop våra inte så jättesmarta huvuden och så får vi ett supersmart istället.

Jag ska shoppa. Mest skor. Men problemet är att jag sagt att jag måste kasta eller sälja ett par skor för varje par jag köper. Och jag har redan kastat två par så nej, jag vägrar. Jag handlar och låtsas som att jag aldrig sagt så.

Nej, time to go.
Hörs i helgen om vi kan kicka igång datorn där borta, annars på tisdag !

denna bild låg på köksbordet i morse , tack mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0