det hemliga klädmysteriet här hemma

Mamma klagar alltid på att vi har så mycket tvätt och jag klagar på att jag aldrig har några rena kläder. Jag erkände för mamma häromdagen hur det hela går till.

Mamma tvätar kläderna och lägger in dem på min säng. Jag kommer hem sent och orkar inte göra något åt saken. Dagen efter när jag ska lägga in kläderna i garderonen så får de ändå inte plats och mitt i min klädpanik sliter jag ut någonting som jag vet att inte kommer använda på ett tag och lägger det i smutsen. Eller så låter jag kläderna ligga kvar på stolen och efter ett tag slänger jag dem i smutsen igen. Och såhär håller det på.

Så där är det lilla mysteriet.
LÖST


Någonting som jag däremot aldrig skulle behadla så, det är mina skor.
(jag vet att jag inte är helt frisk)
haha


Kommentarer
Mamma

Okej, så i fortsättningen tvättar jag inget alls av ditt eftersom det mesta då ändå är rent. ;-)

2011-02-21 @ 09:55:12
Elin

Mamma ! Så får man inte göra !!!

2011-02-21 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0