Sängen känns så stor här utan dig

Klockan 04:20 idag blev min säng otroligt tom.
Min älskling klev upp och åkte till jobbet. Det blev så kallt i sängen att jag frös. Jag låg och tänkte och saknade och kunde inte somna om. Men tillslut gick det och jag drömde om att han kom tillbaka. Tillbaka och kröp ner bredvid mig i sängen igen. Men så var det inte. Vaknade av att han ringde och väckte mig precis när jag bett honom göra det. Låg och pratade en liten stund, innan jag ringde Mickis och planerade när vi skulle ses. Det blir en lunch i solen med underbara Michaela, sen blir det lite röj här hemma. Måste även boka tågbiljetten tills på fredag när jag ska till min älskling.
bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0