städfobi

Jag hatar att städa.
Jag har lovat Anna att jag ska städa mitt rum , men det händer aldrig. För det finns ingenting som är så sjukt jävla tråkigt som att städa. Jag börjar alltid lite smått, men sen kommer jag på hur sjukt tråkigt det är och då ger jag upp.. Och sen hinner jag stöka ner dubbelt så mycket igen och tillslut känns det som att skiten inte tar slut och då orkar jag inte.

 

Och sen har jag fobi på riktigt för soppåsar. Det finns ingenting äckligare.

Jag brukar fylla dem till bredden och då fortsätter jag att fylla på tills någon annan tar hand om det. Jag vet, det är helt sjukt. Men det är så jag är helt enkelt.

 

Så när jag skriver att jag ska städa, ta det med en nypa salt. För det händer oftast inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0