900 kr för att bada, allvarligt?

Efter nästan 4 timmar på stranden var det dags för mig att glida hem och för Anna att åka till jobbet.
När vi går där och pratar i lugn och ro skriker Anna.
- HELVETE, NU FÅR JAG EN P-BOT.
Jag svarar (läs:skriker)
- SPRING SPRING SPRING!
Hon sprang, kärringjäveln satte fast p-boten i allafall.
900 jävla spänn !
Sen när vi försöker förklara att det inte finns någon skylt och att det alltid står bilar där får vi svaret att det är vårt ansvar vart vi ställer bilen.
Jag har en sak att säga dig kärring. Sluta var en bitter fitta bara för att  du inte får vara ledig och ligga på stranden och sola och bada när det är 30 grader varmt. TO FUCKING BAD. Men det är inte vårt fel.

Hem och ligg så kanske du blir lite gladare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0