spöregn, jordgubbar och sprutgrädde

Jag lagade mat tills mamma kom hem från jobbet.
Bara för att jag är den underbaraste dottern som finns på denna jord. (nej, jag skryter inte)

Sen kollade vi på film och käkade jordgubbar med sprutgrädde. Eller, jag åt sprutgrädde med jordgubbar.
Men skit i det, ni bryr er nog inte i allafall (?)

Den här jävla hamstern, han luktar. Men han får stanna ändå, just för att han inte låter.
Däremot bits den jäveln.
Funderar på att tejpa igen munnen på honom så att man kan klappa honom.
Visst, jag har mina handskar som jag fick av Julia för att kunna hålla i honom. Men då känner man ju inte pälsen.
Men sen den ludna äckliga saken bet mig får han sitta i sin bur.
Jag bryr mig inte.
Eller okej, lite då.
Kollar typ en gång i timmen om han lever.
Det gör han.
Han lever, luktar och bits.
Påminn mig att aldrig köpa hamster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0