hamstervakt / hamsterslakt?

Om man är hamstervakt är det nog ganska viktigt att man håller koll på den lilla filuren.
Jag stoppade ner den ludna saken i en hamsterboll, lade bollen på golvet och gick och duschade. När jag kom ut låg inte bollen kvar på golvet och jag såg den inte någonstans...
Kollade under allt, i hela lägenheten, fast bollen var i mitt rum från början.
men jag kan säga såhär, försvinner hamstern, följ lukten.
Det började lukta urin i hela mitt rum och tillslut märkte jag att det kom från sängen.
Då hade han sprungit in bakom några lådor under min säng, därför jag inte hittade den jäveln.
Nu sitter han i sin bur och jag ska till stan.
Om det fortfarande luktar när jag kommer hem, då skickar jag den jävlen.
Någon som är frivillig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0