¿Hablas español?

Jag har jobbat idag.
Från 9-16 i Frihamnen.
Jag hade en rast på 10 min på hela den tiden och jag har aldrig haft så ont i min kropp som jag hade kl 15 idag. Sen efter det började jag gå på reservbatterier och har precis laddat upp mig med lite mat.
Det var en rolig första dag, förutom de sällskap som pratade spanska och som inte förstod engelska.
De kom fram och frågade ¿Hablas español? hela tiden.
No sorry , svarade jag och får en jättesuck tillbaka.
Men hallå, pratar de svenska i spanien eller ?
Och om det är någon som ska sucka så är det jag som stod upp konstant i sju timmar. (dessutom en söndag)
Stod t.o.m. under rasten.
SUCK SUCK FETING SUCK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0