ensam hemma

Det absolut bästa med att vara hemma själv och att inte ha några som helst förpliktelser att träffa människor är att man kan gå runt i skitiga mjukisbyxor,  en jävligt gammal och ful men dock fruktansvärt skön bh och ett gammalt linne. Håret är skitigt och det ser ut som att jag har dreads. Men jag älskar det. Jag har städat toaletten grundligt. Det är bra att ha ett helkaklat badrum. Bara att hoppa i gummistövlarna (ja, jag har det på mig inomhus när jag städar toaletten) stänga badrumsdörren och spola av allt. Underbart. Enklaste rummet att städa och därför börjar jag där.
Flyttkartongerna står fortfarande mitt på golvet i mitt rum , dock lite lättare med lite mindre skit. Men fortfarande fulla med skit jag aldrig kommer använda men inte heller kan kasta.
Alla stolar och andra ytor i mitt rum är fulla med kläder. Vet inte ens om de är rena eller skitiga.
Jag är äcklig. Men jag hittar. Jag hittar det jag behöver för jag vet att jag har lagt det så synligt som det bara går i mitt totalt överbelamrade rum.

Kommentarer
Anonym

Haha, du är ju fan inte klok

2011-01-05 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0