En helt (o)vanlig måndag

Gick upp kl 8 för att Anna skulle hämta mig halv nio. Det märks att jag inte kan gå upp så tidigt.
För jag lyckades lägga telefonen på Annas biltak och sedan gå därifrån. Inte alls roligt.
Så jag var helt galen i ca 2 timmar tills Anna ringer och talar om att en dam har hittat min telefon och att vi kan komma och hämta den. Jag har aldrig blivit så glad i hela mitt liv.

Men hur kommer det bli imorgon när Anna hämtar mig sex på morgonen. Då kommer jag ju glömma allt jag ska ha med mig och förmodligen ställa väskan på taket och åka , och då är det kört.

Men jag håller på att packa nu, har ångest för vilka skor och klänningar som ska få följa med och idag köpte jag 2 nya par så nu har jag ännu mer ångest -.-

Men hur som helst följer dessa skönheter (som jag köpte förra sommaren och bara använt en gång) med.
Det är garanterat. Sen får vi se vad det blir för andra skor.
Jag har för mycket kläder... (och skor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0