första januari tvåtusentio

Kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg nu när det har blivit 2010.
Har nämligen några som är på mig för att jag aldrig skriver så det kanske ska bli ändring på det nu. Kan inte lova nåt men vi får se.

Hade i alla fall en lugn nyårsafton. Vi var hos Albins föräldrar och åt middag. Hummer till förrätt och oxfilé till efterrätt. Sen spelade vi lite PS3 och firade tolvslaget innan vi gick vidare till några kompisar till Albin. Dock var vi inte där så länge utan vi kom hem runt halv 4.. Men då får man tänka på att vi gick i nästan 40 min för att ens komma hem. Jag frös så sjukt mycket och var helt iskall om benen. Jag kunde typ inte röra mig och jag fryser fortfarande till och från. Går runt här hemma med raggisar , mjukisar, t-shirt och mössa. Har ju nämligen lärt mig det som de flesta andra också vet , att om man fryser om fötterna eller huvudet fryser man över hela kroppen.

Hoppas att ni hade en bra nyårsafton och att ni får ett bra 2010, för det tänker jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0