jobb, skola, fritid

Klockan ringde 05:05 imorse. Snoozade, klev upp , raka spåret in i duschen, äta, klä på mig, smink, packa och iväg på cykeln. Kom i tid till jobbet och kände mig stolt.
Vi har inskolningsbarn på dagiset och det är underbart, när de är glada.
Jag vet att det är naturligt att barnen skriker men det finns inget ( jag lovar) bättre preventivmedel för en 18 åring som älskar barn än att vara på småbarnsavdelningen på en förskola under första inskolningsveckan utan föräldrarna.

Jag är livrädd att jag kommer få ett barn som bara skriker, konstant.
Jag ska använda så mycket jävla skydd det bara går att ha tills jag är redo att skaffa barn.
Jag kom till skolan idag och berättade att jag ska , om det går vilket säkert är omöjligt, börja använda kondom, p-piller, p-ringar , p-stav och p- spruta samtidigt tills den dagen jag är redo att skaffa barn.
Jag klara inte att ett barn skriker oavbrutet i 40 min. Det går bara inte .
Och bara för att jag skriver såhär, lovar jag att mitt barn ( den dagen jag känner mig redo för att bli mamma) kommer få kolik och skrika oavbrutet första månaderna...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0