2 veckor kvar

Jag fick hem ett brev från skolan idag. Där fanns det lite allmän information om allt möjligt inför den kommande terminen. Jag börjar sista året på gymnasiet om exakt 2 veckor, och jag kan inte bestämma mig om det är skönt eller om jag ska få ångest. Jag måste ju bli vuxen sen. Jag kan inte vara vuxen. Jag är som ett litet barn. Jag har fantasi som ett barn, beter mig ofta som ett. Det passar inte mig att bli vuxen...

Ändå plockade jag upp telefonen och ringde mamma, syster och några fler och talade om att de ska skriva i sina kalendrar redan nu att jag TAR STUDENTEN 9 JUNI 2011.
För lite nöjd är jag.
Jag har snart klarat det.
Alla jävla år i skolan som har varit både lätta, jobbiga, pina, pest och helt underbara.

Men jag har ångest, lite iallafall.

Kommentarer
Anki

Det hör till gumman. Puss

2010-08-04 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0