underbara dag

Efter senaste inlägget sprang jag hem till syster och diskade hennes disk i smyg, sen sprang jag hem och fixade pannkakor tillsammans med henne. Helt plötsligt dök det upp en 42" plattteve i vardagsrummet och hemma hos syster hade en 32" platt tv dykt upp. Trevligt måste jag säga.
Nu har jag duschat och bäddat rent sängen.
Mys med mig själv, underbart !

Jag tänker så mycket nu för tiden, på allt möjligt.
Jag har alltid tänkt mycket men på senaste tiden har jag tänkt ovanligt mycket på livets alla funderingar och problem. Jag älskar mitt liv, det är inte det. Men jag är osäker på vart jag har vissa personer. Vilka kan man säga vad som helst till utan att de säger det till en annan kompis som säger det till någon. Vilka ska man bara ha en ytlig relation med ? Hur ser livet ut om 10 år ? Hur ska man lösa allt gammalt gnabb med kompisar, familj och kärleken ?

Ja, många frågor och för få svar helt enkelt. Men man kommer väl på svaren på alla frågor om man funderar riktigt länge. Och om man tänker på rätt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0