torsdag kväll

Hej mina vänner, gamla och nya.
Nu sitter jag här med syster och ska snart kila till jobbet.
Ni som inte vet om det så jobbar jag som barnvakt och ikväll skulle föräldrarna iväg så jag ska sitta där och typ bara finnas till om barnen vaknar när de sover eller liknande.
Så jag ska bara byta om och ta med mig lite läxor och sen ska jag gå dit.
Det ligger supernära så det är helt okej att gå dit även om det regnar lite.
Men vi hörs sent ikväll eller imorgon bitti.
Hoppas ni nya läsare stannar här hos mig och läser om mitt liv, ju mer som är intresserade. Ju roligare är det att skriva för er skull  = fler inlägg blir det och med mycket rolig och läsvärd information.
Kram på er !



En bild från när jag var i Ammarnäs i somras ! :)

Kommentarer
Sabine - Utan dina andetag

mysigt å va barnvakt :)

2009-09-03 @ 20:40:22
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0