Torsdag

Jag vaknade en halvtimme innan klockan ringde idag.
Lite små surt faktiskt för nu är jag hur trött som helst.
Hinner bara gå på en lektion och äta lunch för sen ska jag till läkaren.
Sen ska jag tillbaka dit igen kl 16 så jag hinner inte tillbaka till skolan heller.
( Jag mår bra , det är inget allvarligt)

Jag ville bara säga innan jag går och letar kläder att förra veckan hade jag besöksrekord här. Jag hade 53 stycken. Jag var lycklig, glad för att så många ville läsa min blogg... men nu har alla försvunnit och jag sitter här med mina 20 trogna läsare och jag är STOLT. Jag är stolt för att det är 20 personer som läser min blogg för att jag är intressant, inte för att jag blonderar håret, pushar upp brösten, plutar med läpparna och provocerar. Nej, utan för att jag är jag.
Kram på er !


Är ni allergiska mot någonting ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0