så kan det gå sa farbror blå

Oh så stressig dag jag har haft idag.
Men det har varit en bra dag.
Först skola men världens skönaste / bästa vikarie.
Sen föreläsning.
Sen prov, dock inte lika kul.

Efter skolan drog jag och Mickis och skulle sola, dock fick vi springa runt halva söder för att hitta rätt. Haha, men det var en upplevelse för sig. Det kostade 10 kr för 20 min. Rummet där solariet stod var rymde precis solariet och en stol typ. Först solade Mickis och jag satt o snackade med henne och sen bytte vi. Känns bra att ha fått lite färg. Jag tycker inte om att sola eftersom jag tycker att det inte är bra för kroppen. Men lite då och då för att känna sig fräsch liksom.

Åkte hem, till blomsteraffären och köpte en iris och ett litet troll. Åkte till graven och satte irisen och trollet på gravplatsen. Mormor kallade mig alltid för trollunge när jag var liten :)

Kolgrillsbaren, hemma hos Martin, en stund hos Albins föräldrar och nu hemma.


bild : google.se

Kommentarer
N I N O - manikyr.blogg.se

Sv: Härligt!

Jo det är bara bra med mig ;)

2009-09-18 @ 22:52:51
URL: http://manikyr.blogg.se/
Fanny [Foto, Stil, Vardag]

10 kronor?????? det är ju svinbilligt!!

2009-09-18 @ 23:29:12
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0