kändisbloggare

Varje dag går jag in på kissies, dessies, paows , amirs , kenzas och blondinbellas bloggar.
Visst, jag läser fler, säkert 10 till , men i alla fall.
Jag sitter och irriterar mig på hur de beter sig .
Ja inte alla men ni vet nog vilka.
Jag förstår att det är "coolt" att tjäna pengar på sin blogg. Absolut, det skulle jag också vilja. För hur enkelt sätt är det inte att tjäna pengar på ?
Men jag vill inte tjäna pengar på att vara hatad. Jag vill att folk ska läsa min blogg för att de gillar mig, inte för att de sitter och läser bara för att störa sig på mig och för att skratta åt mig.
Jag skriver för att det är kul, för att jag alltid har älskat att skriva. Inte för att 100.000 människor ska läsa mig blogg. De som gillar den läser den och jag är nöjd med mina 20 läsare varje dag. Jag vet att de flesta läser min blogg regelbundet för att de gillar den, inte för att de stör sig på mig.

Kram på er därute som läser mig blogg för att ni gillar mig för den jag är !
Jag tänker aldrig göra mig till eller provocera i min blogg, aldrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0