jag har ljugit

Kom precis på att jag faktiskt har ljugit för er :P
Jag har inte bara suttit framför tv och dator utan jag har även städat i våra lådor i köket och flyttat runt så nu har vi baksaker på ett ställe, hårdbröd på ett ställe och all pasta på ett ställe. Sen har jag duschat, handlat och nu bakat. Så det så ;)

Sitter och dricker kaffe nu. Ska egentligen inte göra det för jag får så sjukt ont i magen sen min magkatarr för några månader sen. Men det blev lite kaffe över när jag höll på att baka så jag körde 50/50  kaffe / mjölk.
ibland går det men nu känner jag att det gör lite ont, attans rulader !

Aja, måste kolla min chokladsmet nu.
Lägger in mitt recept sen  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0