jag är känslig

Långt inlägg med personliga delar !


Jag har många ex. Men få som jag bryr mig om.
Jag har ett som jag helt tappade kontakten med när jag träffade A .
Vi hade kontakt nästan två år efter att vi gjort slut men sen ville han inte längre.
För ett tag sen hittade jag honom på facebook och vi pratade lite.
Nu såg jag att han hade lagt ut bilder från en bilkrock.
Jag mår så dåligt när jag ser personer som jag älskat/älskar må dåligt eller vara skadade.
Usch !


Jag har varit tillsammans med A i 25 månader ( 2 år och 1 månad för er som inte kan räkna ut det)
Jag älskar honom otroligt och efter två år har man sett mycket.
Vi vet allt om varandra och ingen känner mig så bra som han gör. Och han om någon är en person som jag alltid kommer bry mig om , vad som än händer !
Så ni får inte tolka det ovan fel.

Jag är en känslosam männsika. Gråter som ett barn när jag tittar på tv/film. Det kan vara typ idol och någon blir lycklig när de går vidare, då bölar jag. Eller om ett djur är skadat, då gråter jag. Eller om en nära vän mår dåligt, då gråter jag . Om någon säger nåt snällt om / till mig, ja , då bölar jag !

Men om någon slår mig eller kallar mig elaka saker, då gråter jag inte.
Jag tar åt mig, beroende på vad det är de säger och vem det är.
Men jag gråter inte.

Lite konstigt måste jag faktiskt säga. Eller ?



Jag är bebisen till vänster, lätt. Sen är det nog någon av mina kompisar som tröstar och syrran som är den till höger! Haha. Hon kollar alltid så på mig när jag börjar böla utan anledning .


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0