idiot

Hörru ditt lilla fuckfäce som fortsätter att kommentera anonymt. Jag har kollat upp ditt IP nu och vet vart du bor och har en ganska självklar gissning på vem du är eller att du känner personen som jag tror att det är . Sluta bara kommentera, eller fortsätt om du tycker att det är kul men nu vet jag ju vem du är i alla fall och det känns bra ;)


Det är inte det att jag på det sättet stör mig eller tar åt mig av anonyma kommentarer, bara det att jag inte vet vem det är gör mig galen. Jag hatar männsikor som leker balla bakom skärmen men sen inte vågar ta någonting in real life .

God natt

Kommentarer
Mirlinda

tack så mycket :D haft en bra dag? kram

2009-09-02 @ 23:06:54
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Anonym

Oj, det här väckte uppenbarligen starka känslor hos dig. Nog för att jag gillar att "leka ball bakom skärmen", men min intension var aldrig att du skulle bli upprörd. För detta ber jag om ursäkt.

2009-09-03 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0