home

Det kändes så skönt att träffa Anna igen.
Vi skulle bara träffas en stund men vi träffades kl 20 och jag kom precis hem. Haha.
Jag älskar att vara med henne och att få hennes perspektiv på saker och ting. Hon får mig att se saker på ett helt annat sätt. Underbara Anna !

Det händer mycket just nu. Mycket jobbtider på gång så jag måste skriva upp allt i kalendern annars blir det jobbigt att komma ihåg allt. Kanske har ett annat jobb på g nu också, eller, ett till kanske man ska säga för inte ens chans att jag slutar på jobbet jag har nu hos den underbara familj jag jobbar hos.

Nu ska jag borsta tänderna och så , sen ska jag testa spikmattan mamma har köpt. Haha, får se vad jag tycker om det.



Sorry för depp inlägg men lite sånt får man faktiskt stå ut med om man läser min blogg. Det är ju helt enkelt en ärlig blogg. Faktiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0