home sweet home

Jag är hemma, jag lever, jag mår bra!
Jag har aldrig känt mig så, stark, pigg, glad, sliten och äcklig på samma gång som jag gjorde när jag kom hem idag. Usch !
Jag har alltså varit på vandring i två dagar. Vi har gått från Tyresta By till Stensjödal.
Nu vet jag inte hur långt det är exakt men mina lärare sa att det var ca 1,5 mil och det var typ 18.000 steg också.
Vi gick alltså 1,5 mil igår och lite mindre idag. Kanske 1 mil.
Jag somnade på pendeltåget, gick genom hela centrum med folk som stirrade på mig , utan att bry mig.
Kom hem, tvättade händerna ordentligt med tvål för första gången sen i går. (USCH FY BLÄ JAG SPYR) och sen duschade jag.
Har nog aldrig skrubbet mig så noga t.o.m. mellan tårna. Men så blev det.
Sen blev det nytto mellis och sova på soffan.

Nu kommer det några underbara bilder på klassen !


SLAAAAAAAAAAAAAAAKT! Skriker vi , fast jag är den som står nerböjd för jag skrattade så mycket att jag höll på att kissa på mig !



Vi vandrade på led för att det var smalt och krokigt


Ser ni mig näst längst fram ?
(man ser inte att det är jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0