Hemma igen

Det har varit en lång dag idag.
Jag var i skolan, sen åkte jag och träffade Amanda.
Vi har inte träffats på ett år oh ändå när vi träffas känns det som att vi umgås varje dag bara att vi har lite mer att prata om. Jag saknar henne. Vi var med varandra varje dag när vi var yngre. När vi var typ 12-14. Eller, hon var 14-16 men i alla fall.

Det är helt sjukt, jag minns inte ens stationerna på tunnelbanan till Rissne fast jag åkte den vägen dagligen förut och kunde stationerna i huvudet. När jag skulle hem med bussen så kom jag inte ens ihåg vad min förra bästa kompis busshållplats hette fast jag var där varje dag förut. Det är helt sjukt hur fort man glömmer.

När jag var på väg hem träffade jag en annan barndomskompis på bussen. Vi satt och pratade och hade det allmänt trevligt faktiskt . Vi bodde i samma område när vi var små och var med varandra varje dag.
När vi kom till centrum ropade någon på mig och där stod Madde. Underbara söta Madde som jag aldrig träffar längre. Vi satt och snackade och sen ålte jag en station med henne med bussen och nu har jag kommit hem...


bild från typ 05 på mig och Amanda.
Det här var typ den enda bilden där vi inte såg helt sajko ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0