god morgon lördag

Har precis ätit frukost och klätt på mig.
Sitter och försöker få Albin att äta upp så att vi kan gå snart.
Vi ska vara barnvakt till Albins systerson Sigge idag.
Han är ca 1 år och 4 månader.
Det ska bli hur kul som helst för han är världens sötaste lilla unge :)


Ni vet skorna jag hade på mig häromdagen ? ( bild kommer)
Igår när jag var i skolan såg jag att det såg ut som att nåh´gon hade dragit en nål utefter hela sidan på skinnet. Jag gick tillbaka med dem och hon i butiken var underbar nog att ta tillbaka de och ge mig pengarna tillbaka. Hon sa att de egentligen inte gör så men hon förstod nog hur irriterande det är att ha ett par skor i en dag och sen är de helt förstörda. Så nu har mina älsklingar tagit sig tillbaka till affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0