fredag kväll

Sitter och kollar på idol med min älskling !
Jag älskar idol, det gör inte han !

Hade en skit dag i skolan idag, i alla fall sista timmen då en kille i klassen sa någonting opassande. Blev sjukt förbannad för alla har en gräns som man inte ska passera.
Min gräns är hög, jag brukar inte bry mig om vad folk säger men den här gången blev jag sjuk förbannad.

Sen träffade jag min älskling och sen dess har jag varit glad ! !

Nu ska jag kolla vidare på idol och sen ska jag mysa med min älskling och njuta av att ha honom i mitt liv .

bild tagen 2008


Kommentarer
///////

Förlåt att du blev ledsen,men det var ett skämt!! förlåt det var dumt av mig ! Men jag tycker om dig så mycket !

2009-09-26 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0