dags att dejta sängen

Fick världens gulligaste meddelande på Facebook av en vän idag.
Jag blev glad !
Fick höra att jag var en One-Of-A-Kind tjej. Känns skönt.
Talade dock om att när man är One-Of-A-Kind kan man bara bli älskad eller hatad. Det verkade som att personen trodde att man alltid var omtyckt när man var som jag.
Fel fel fel , kan jag säga.
Har blivit sjukt mycket hatad just för att jag är som jag är. Men jag vill vara som jag är så jag säger som jag alltid har sagt .

" Hatad av de flesta , älskad av de bästa"


This is who I am

Kommentarer
Anonym

usch!

2009-09-25 @ 07:16:51
Linda

Oooh vad glad jag blir att du e glad!! Du är ju en one-of-a-kind...sötnos! <3

2009-09-25 @ 17:28:15
URL: http://metrobloggen.se/deliciious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0