äntligen hemma

Att sitta på körskolan i 3,5 timme på en handledarkurs en tisdag  , det gör jag aldrig om.
Kändes sjukt onödigt och man kunde gjort mycket roligt på den tiden med de pengarna som det kostade.
Det har ju börjat kosta så sjukt mycket pengar bara för att ens kunna börja försöka ta körkort.

Medan jag satt där och lyssnade (läs: tänkte) kom jag på att det verkar som att de vill att bara de familjer som har mycket pengar ska kunna ta körkort. Inga som inte har pengar. De som har det dåligt ställt kan inte ta körkort förrän de är vuxna. Eller är det så att de vill att man inte ska gå handledarkursen för det kommer körskolan tjäna massa pengar på ? Jag kan inte förstå?

Kommentarer
Ewezi

Sv: Tusen tack :)! va gör du?

2009-09-15 @ 21:41:03
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0