torsdag

Yes ! Nästsista dagen den här veckan-
Känns helt underbart !
hade prov idag på Oidipalafasen och Latensfasen. De som vet vad jag pratar om räck upp en hand !
Det gick nog hyfsat tror jag. Det var 13 frågor och man skulle ha 10 rätt för att få G. Tufft ? Ja, lite kanske.

Aja, nu till något annat. Såg på blogg.se att en tjej skriver om minigrisar

De är ju så sjukt jävla söta . Dock köpte min kompis en gris. Tror att de trodde att det var en minigris. Men icke . Hon blev stor. Och läskig ! haha.
Satt alltid på deras köksbänk när jag var där . När jag skulle gå ner fick de locka bort henne. Enda gången hon var snäll var när hon var brunstig, men alla vet ju att det berodde på att hon bara ville "gosa" . Och helst inte med mig, utan med en kille . Haha.



Bild från google.se / moder.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0