nytt hår, ny blogg kompis och ännu en vinst

Gick upp läskigt tidigt igår. 07:20, en lördag.
Men vad gör man inte för att syrran ska ha tid att fixa håret på mig ?  Lägger in bilder någon dag i veckan..
Idag försov vi oss . Oavanligt ? Nej inte speciellt. Stressade ihjäl oss till matchen men kom otroligt nog i tid i allafall. Kan inte komma på en fotbollsmatch på hela säsongen då vi kommit i tid. Sorgligt.
Vi vann i alla fall matchen mot bajen. " Bye bye bajen bye bye ! "
När v sedan kom till bilen och jag träffade Kenneth för första gången på hela dagen fick jag veta att han har skaffat blogg. Så, kika in här och lär känna min vän Kenneth !


Kommentarer
Kenneth

Den där Kenneth verkar ju vara trevlig...

Men vänta, kom ni inte i tid till GAIS-matchen? Nej, förlåt, nu blandade jag ihop er med några andra.(:0p)I--<

2009-10-25 @ 20:11:50
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0