duktig flicka

Nu har jag pluggat, skrivit lite på ett arbete.
Jag har även gjort det som ingen i familjen vill göra. Jag har nämligen skurat toaletten. BLÄ !
Sist jag hade gjort det och hållt på att spy flera gånger sa albin att han skulle göra det nästa gång.
Jag minns inte ens hur länge sen det var jag gjorde det grundligt.
Jag har sånt där WC duck medel i toaletten ca en gång i veckan men jag kände att det var dags att skura rent ordentligt idag. Blä !
Haha.

Albin jobbar idag så jag håller på att städa lite.
Han skulle slutat kl 16 men nu verkar det som att de ska jobba över.
Skulle åkt hem idag egentligen men Charlie har skadat svansen, vi vet inte vad han har gjort med den är svullen och det är ett sår. Så jag vill inte åka hem förrän Albin kommer hem och om det blir sent sover jag kvar.

Ska laga middag tills han kommer hem och sen blir det kanelbullar som han köper med sig på vägen hem !

Kommentarer
S A N N A ♥

Just nu har jag Veckans Blogg på min blogg. Det man vinner är en länkning i menyn tills nästa vinnare utses! Så om du vill vara med - vilket är superlätt - är det bara att skriva en kommentar i detta inlägg http://sannasrum.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-anmal-dig.html att du är med och tävlar! Lycka till!

2009-10-04 @ 16:46:17
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Anonym

Har du blivit en liten hemmafru?

2009-10-05 @ 07:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0