bakis, hockey, godisbilar i ansiktet och vinst

så har min dag sett ut.
Vi hade det otroligt trevligt igår jag, Albin, Anna, Matte och Danne. Dock blev det lite mycket men det kan inte hjälpas. Vaknade ca 13:55 idag. Pendeln vi skulle tagit gick 13:57. Vi fick lite panik men sen sprang vi ner till tåget. Åkte till hovet, fick gå runt halva hovet för att det är nya budskap hela tiden. Men det löste sig.
Under matchen kom en liten kille och satte sig bredvid mig, han satt och åt popcorn och vi satt och busade lite. Han ber sin pappa om godisbilar och när jag kollade på honom efter en stund satt han där med en grön godis bil på ögonbrynet. Eftersom jag började skratta hysteriskt satte han dit fler genom att slicka lite på de först. Så tillslut hade han 4 godisbilar i ansiktet och jag fick hålla mig för skratt när mamman blev irriterad på honom .
Det hela slutade med vinst mot Leksand och vi gick hem med ett leénde på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0