tävling

Hej alla !
Jag har ju alltid världens otur i tävlingar, och bara därför tänker jag vara med och tävla på fokis.se.
Sen får vi se hur det går. Haha.
Ni som också är sugna på en IPhone. Gå in och tävla här !

Det första tillbehöret jag kommer skaffa om jag någonsin skulle ha råd med en IPhone är ett skydd. Just eftersom jag såg vad som hände med Albins telefon om man inte har det. Haha. Vet dock inte vilket jag skulle välja och eftersom jag förmodligen kommer ge den till Albin som förlåt för att jag pajade hans så får nog han välja det. Haha.

Här kan man köpa skydd & andra tillbehör till sin IPhone

Kommentarer
Matilda - Snart 2barns mamma!

det verkar som att iphone går sönder jättelätt? har hört flera som måste lämna in den flera gånger för de går sönder.

2009-11-21 @ 17:41:10
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0