ny månad , nya problem

Ja , nu går vi in i årets näst sista månad. Snart är det jul, nyår, min 18 årsdag. Ja, det händer mycket i december och januari.

Helgen har spenderats med nära och kära. Hockey med programgänget i fredags, syrran hela dagen igår och idag. Jag sov hos henne. När jag är hos henne äter jag, hela tiden. Igår åt jag cheeseburgare, middag, 2 passionsfrukter, en burk cola och en påse popcorn. Mellan 17-23. Jag var inte ens hungrig. Jag bara åt.
Haha.

Idag är det guldmatch ! Jag är sjukt taggad och vi ska sitta hemma hos mamma och kolla tror jag. A och alla grabbar är ju nere i Götet så jag får kolla här hemma. Det kommer nog bli en jävla massa skrik hemma i vardagsrummet. Och mamma ska kolla, hon som inte ens gillar fotboll.

HEJA AIK ! HEJA AIK !
SÅ GÖRA VI NÄR VI KROSSAR GÖTEBORG, TIDIGT EN SÖNDAGSKVÄLL !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0