nörd

Jag sitter och nördar framför Happy Aquarium, Fish World och Mafia Wars på Facebook. Har lagt ner det där med FarmWille lite. Man blev ju galet beroende och kollade på klockan hela tiden för att hålla koll på alla saker som skulle skördas.

Sitter och tänker att det snart är fredag.
Mamma och jag låg på sängen idag i typ 20 min och pratade minnen. Skrattade så hysteriskt.
Saknar saknar saknar...
Skönt att jag har mamma att prata med, inte så många andra som är insatta som man kan prata med. Har typ bara mamma att prata om med det här. Vi kan vara ledsna tillsammans liksom.

Nej, nu ska jag sluta sitta här och deppa. Ska krypa ner i sängen och kolla OC.

" Nemo Nisi Mors "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0