Onsdag

Det är onsdag och sista dagen i skolan den här veckan.
Hyfsat skönt måste jag säga. Det är ju alltid skönt med långhelg men just nu känner jag att jag verkligen verkligen behöver det.

Dagen har spenderats med lite jobb och en lång prommis med David och Sara. Kvällen har spenderats hemma med familjen.

Imorgon är det bara ta det lugnt på dagen och senare på kvällen är det match.
Hoppas att vi kan åka ut med båten i helgen. Det skulle vara så sjukt skönt att bara åka ut och inte tänka på allt annat. Speciellt eftersom jag har en helt ny flytväst som jag inte ens har använt och den är snygg. Inte sådär ful och orange utan den är svart , smidig och jävligt snygg.

Nu ska jag kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0