måndag

Bloggen hamnar i kläm när jag inte har någon fungerande dator.
Min dator är ju som sagt på lagning och jag får sms varje vecka om att det kommer ta längre tid än väntat. Jaha, som att jag hade väntat mig att den skulle bli klar i tid ? På ett sätt, ja det hade jag ! Jag hoppades verkligen på att den skulle vara klar inom 2-3 veckor som de lovade. Men på ett sätt nej, jag hade inte väntat mig det eftersom saker som går sönder alltid är på lagning hur länge som helst ...

Sen har mammas dator halvt kraschat så den fungerar knappt och Albin har lånat ut sin dator.
Här hos pappa har jag min dator som tur är men jag är ju inte här på helgen och när jag är här den här veckan har jag så mycket att göra så att bloggen hamnar i kläm iallafall. Kanske är bäst att lägga ner bloggen ?

Kommentarer
David

lägg inte ner den! Skriv när du kan! :D

2009-05-04 @ 22:17:20
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0